Glutatyon ,İv terapi: vitamin ve mineral gibi solüsyonların damardan serumla verilmesi işlemidir.

IV Glutatyon Tedavisi

Glutatyon ;vücuttaki tüm hücrelerde bulunan ve hücreleri serbest radikal hasarından koruyan bir antioksidandır. Serbest radikallerin kanser ve diğer birçok kronik hastalığa neden olduğu bilinmektedir. Bu yüzden bu tür antioksidanlarla bu zararlı bileşikler yok edilir.

Glutatyon vücudumuzda ki bilinen en güçlü antioksidandır. Zamanla vücudumuzdaki glutatyon seviyesi azalır ve bunun neticesinde yaşlılık ve kronik hastalıklar meydana gelir. İşte damardan glutatyon tedavisi tamda burada devreye girmektedir. Ağızdan glutatyon emilimi düşük olduğu için damardan tedaviye göre etkinliği çok düşüktür.

IV Glutatyon; Fibromiyalji, Kronik yorgunluk sendromu, İltihaplı romatizma, Kanser tedavisinde kemoterapinin yan etkilerini azaltmak, Multiple skleroz, Parkinson, Şeker hastalığı, Hipertansiyon gibi hastalıklarda kullanılır. Hiçbir hastalık olmadan Anti-aging(yaşlanma önleyici)  ve bağışıklık güçlendirici amacıyla kullanılır.

IV Yüksek Doz C vitamini

Vitamin C ; vücutta kollojen sentezinde rol alarak dokuların esnekliğini sağlar. Glutatyon gibi serbest radikalleri tutarak antioksidan etki yaratır. Ayrıca bağışıklık hücreleri için katalizör görevi vardır.

Ağızdan ne kadar yüksek c vitamini alsakta emilimi çok sınırlıdır. Bu yüzden bu etkileri sağlamak için damardan yüksek doz almak gerekmektedir.

C vitamini günlük aldığımız dozlarda antioksidan etki yaparken, yüksek dozlarda prooksidan (hücre öldürücü) etkisi vardır. Kanser tedavisinde bu etkisinden faydalanılır.

C Vitamini ;0,1-10 gr dozlar antioksidan,10-30 gr dozlar pro-oksidan, 30 gr üzeri dozlar (kg başına 1-1,5 gr dozlar) oksidan dozlardır.

Yüksek Doz C vitamini; Bağışıklık güçlendirme, Fibromiyalji, Kronik yorgunluk sendromu, Kanser tedavisinde kemoterapiye destek olarak kullanılır.

Myers Kokteyli

Myers Kokteyli yüksek dozlarda damar içine verilen çeşitli vitamin ve mineralleri içermektedir. Vitamin ve mineraller serumla karıştırılır ve  damardan uygulanır. İçerisinde; Magnezyum, Kalsiyum, Vitamin B1, Vitamin B5, Vitamin B6, Vitamin B12, Folik Asit ve C Vitamini bulunur.

Myers kokteyli ;Fibromiyalji, Kronik yorgunluk semdromu, Migren, Astım atakları, Soğuk algınlığı ve grip gibi üst solunum yolu enfeksiyonlarında etkisi kanıtlanmıştır.

IV terapilerde kişilerin detaylı muayenesi yapılarak kişiye özel tedavi rejimleri uygulanmaktadır.

Kliniğimizde Iv terapiler kişiye özel olarak yapılan detaylı muayene ve tetkikler neticesinde uygulanmaktadır.